ΠΑ.Σ.Δ.ΜΗ.Π.
Πανελλήνιος Σύλλογος Διπλωματούχων Μηχανικών Περιβάλλοντος

Καλωσήλθες επισκέπτη
Σύνδεση
Συνδεθείτε ή Εγγραφείτε
Avatar
Δεν έχετε κάνει εγγραφή ακόμα;

Γίνετε μέλος! Αποκτήστε πλήρη πρόσβαση και επωφεληθείτε από τη σελίδα.

Μηδενισμός κωδικού - Υπενθύμιση ονόματος χρήστη

Όνομα Χρήστη:
Κωδικός:
Να με θυμάσαι
Γεια χαρά, Επισκέπτης

Προφίλ: Γιαννάκης Γεώργιος (env_eng)

Σχετικά με μένα
Επαφή
Μηνύματα

Μηνύματα

emo
Καλησπέρα κι από μένα,
Αρχικά να αναφερθώ στο επισυναπτόμενο κείμενο. Προσωπικά συμφωνώ με τις όλες τις διεκδικήσεις αλλά κρατώ μία επιφύλαξη για την υπ. αριθμ. 4 και εξηγούμαι: Η μελέτη της επίπτωσης τεχνικών έργων στο περιβάλλον δεν μπορεί να αποτελεί αντικείμενο 3 ή 4 ειδικοτήτων. Κατά τη γνώμη μου ναι μεν το πρόγραμμα σπουδών των σχολών που αναφέρονται (ΜΗΠΕΡ, ΧΗΜΗΧ,Περ/γοι) καλύπτουν ένα μεγάλο μέρος της γνώσης που μπορεί να απαιτεί μία τέτοια μελέτη, παρ’όλα αυτά συγκεκριμένα έργα μπορούν να μελετηθούν ως προς τις επιπτώσεις τους στο περιβάλλον και από άλλες ειδικότητες. Δεν μπορώ να φανταστώ γιατί ένας μεταλλειολόγος ή ένας μηχανικός ορυκτών πόρων να μην μπορεί να ανταπεξέλθει σε μία ΜΠΕ εξορυκτικών έργων, ή ένας πολιτικός μηχανικός σε μία ΜΠΕ σε σχέση με λιμενικά έργα, ένας γεωπόνος για μια πτηνοτροφική μονάδα ή ένας φυσικός για μια κεραία τηλεπικοινωνιών. Μπορώ να φανταστώ κι άλλα παραδείγματα γι αυτό και διαφωνώ στο να επικεντρωθεί ο σύλλογος στη διεκδίκηση αυτή.

Συμφωνώ απόλυτα και προσυπογράφω την πρόταση του ΔΗΜΗΤΡΗ πιο πάνω, σε ό,τι έχει να κάνει με τη διεκδίκηση της μοναδικότητας του ΜΗΠΕΡ για μελέτες επαναχρησιμοποίησης. Αυτό πιστεύω είναι πραγματικά ένα αντικείμενο που απαιτεί ολιστική γνώση περιβαλλοντικών και τεχνικών θεμάτων και αν μη τι άλλο θεωρώ ότι οι ΜΗΠΕΡ είναι οι πιο κατάλληλοι.

Θα συμφωνήσω επίσης με το σχόλιο του ΔΗΜΗΤΡΗ σε σχέση με το σημείο 6 του πλαισίου των διεκδικήσεων που αναφέρει ο Αντώνης στην αρχή και έχει να κάνει με έργα σύνδεσης ΑΠΕ κλπ. Πραγματικά δεν πιστεύω ότι υπάρχει συνάφεια με το γνωστικό αντικείμενο σε κανένα επίπεδο και μπαίνουμε σε πολύ ξένα χωράφια ρισκάροντας την ουσία των διεκδικήσεων που πρέπει να πηγάζουν βασικά από τα προγράμματα σπουδών. Πιστεύω λοιπόν ότι με μια τέτοια διεκδίκηση αναιρούμε τουλάχιστον, την παράμετρο του προγράμματος σπουδών.

Επειδή αναφέρθηκαν και οι άδειες δόμησης νομίζω πως αυτό έχει ρίσκο. Το ότι οι τοπογράφοι έχουν το δικαίωμα για διώροφο νομίζω δεν είναι λόγος για να αξιώσουμε το αντίστοιχο. Οι 2 σχολές ΜΗΠΕΡ δίνουν μαθήματα οπλισμένου σκυροδέματος σε ένα επίπεδο, που προσωπικά πιστεύω, ότι μπορούν οι ΜΗΠΕΡ να σχεδιάσουν την κατασκευή μιας δεξαμενής (π.χ. σε μια επέκταση μιας μονάδας επεξεργασίας υγρών αποβλήτων) αλλά δεν ξέρω κατά πόσο μπορούν να φτάσουν στο διώροφο.

Αυτά από μένα (προς το παρόν)

Γιαννάκης Γιώργος
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ ΤΩΝ ΜΗΠΕΡ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ

BANNER-GR